Saturday, May 29, 2010

Issız Adam



Altyazı aramaya üşendiğim bir akşam, yıllardır içimde ukte kalmış bir filmi en sonunda dimağıma kazandırayım istedim ve Çağan Irmak'tan Issız Adam'ı izlemeye koyuldum.

Çok çirkin film. Bu filmi Ceren'le izlemeye kalkmış, ilk 20 dakkasına dahi dayanamamış, kapamıştık. O zaman doğru karar verdiğimizi anlamış bulunuyorum. Ağır olmaya çalışan ama herhangi bir anlam ifade etmeyen karmaşık metinler, neden başladığı, neden bittiği belli olmayan bir ilişki, bir ara gelip ortama giren ve sonra giden taşra anası, ve nihayet en sondaki karşılaşma kısmındaki çiğlik. Çağan Irmak'ın bundan önce çıkardığı Mustafa Hakkında Herşey ve Babam ve Oğlum'u beğenen biri olarak, bu sefer kendisinin saçmaladığını üzüntüyle görüyorum.

Tanrı bizi tam da büyüme döneminde Issız Adam'la karşılaşmış neslin gazabından korusun diyor ve sözlerime son veriyorum. Twitter'da zaten hızımı alamayıp giydirdikçe giydirmişken filme, ekstradan buraya kötülemeyeyim. Emeğe saygı.

2/10

No comments: